Світла не буде? В Укренерго роз’яснили, що відбувається з енергосистемою
Розповідаємо, що відбувається з енергосистемою після чергових ракетних атак на критичну інфраструктуру
Вночі 19 грудня відбулися обстріли магістральних мереж у центральному регіоні, це призвело до чергових пошкоджень енергетичної інфраструктури та погіршення ситуації з енергопостачанням, зокрема у Києві.
Про це повідомляє пресслужба Укренерго.
Яка ситуація зі світлом
Станом на 20 грудня в енергосистемі зберігається значний дефіцит потужності. Наразі у Києві забезпечується менше половини потреби споживання, у пріоритеті – живлення електроенергією критичної інфраструктури.
У компанії очікують, що у вівторок, 20 грудня, вдасться включити певне обладнання, яке дозволить підвищити рівень надійності живлення та зменшити дефіцит потужності у столичному енерговузлі. Це допоможе заживити більше споживачів.
Енергетики продовжують працювати над стабілізацією роботи енергооб’єктів та докладають всіх зусиль, щоб покращити енергопостачання.
Що відбувається з мобільним зв’язком після відключення світла
Під час зникнення електроенергії мобільний зв’язок працює лише кілька годин, а доступ до мережі Інтернет спочатку присутній з позначкою 4G, потім – лише 3G та 2G EDGE.
Обладнання, з якого складається базова станція мобільного зв’язку, не працює без електроенергії. Коли електрика вимикається, сигнал слабшає, а потім узагалі зникає. Це стосується як інтернету, так і зв’язку.
Базові станції обладнані резервними джерелами живлення. Це акумуляторні батареї, які автоматично вмикаються, коли припиняється централізоване електроживлення. Вони здатні забезпечувати автономну роботу базової станції від двох до п’яти годин за умови повної зарядки. Якщо батарея витратила заряд, їй потрібен тривалий час для підзарядки.
Суттєве навантаження на мережу зменшує термін автономної роботи. Зокрема, для забезпечення мобільного інтернету стандарту 4G базові станції використовують більше електроенергії. Тому під час блекаутів мобільні оператори відключають частину обладнання (наприклад, окремі частотні діапазони або стандарти), щоб надавати пріоритет голосовим послугам зв’язку.