Споживачі “Житомиргаз Збут” заборгували 486 млн грн за газ
Станом на 1 травня 2020 року клієнти ТОВ «Житомиргаз Збут» заборгували за газ 486 млн грн. Наразі, при зниженні ціни газу та зменшенні витрат на блакитне паливо після опалювального періоду є можливість погасити заборгованість. Для цього зручно використовувати онлайн-сервіси “Житомиргаз Збуту”, які допомагають сплачувати за газ дистанційно.
Всього заборгували за газ 272 тис клієнтів ТОВ «Житомиргаз Збуту». З них майже 33 тис споживачів мають борг від 1 тис до 5 тис грн., а 1 353 неплатників накопичили борги на суму понад 10 тис грн.
«Під час карантину компанія не нараховує пеню за невчасну сплату послуг газопостачання. Ми розуміємо, у якій складній ситуації опинилися наші споживачі. Однак хочемо наголосити, що каранин закінчиться, а борги – залишаться. Тому закликаємо сплачувати за використаний газ, аби накопичені борги не призвели до відключення газопостачання у майбутньому», – говорить директор ТОВ «Житомиргаз Збут» Олена Благодарська.
Сплатити за газ дистанційно, не виходячи з дому, клієнти ТОВ «Житомиргаз Збут» можуть за допомогою онлайн-сервісів: мобільних додатків 104 Mobile (для Android) и 104 Mobile Light (для iOS), чат-боту 7104ua в Viber та в Особистому кабінеті на сайті 104.ua.
Для зручності клієнтів ТОВ «Житомиргаз Збут» запроваджена експрес-реєстрація Особистого кабінету, яким уже користуються майже 120 тис. споживачів газу Житомищини. Щоб пройти експрес-реєстрацію, достатньо подзвонити зі смартфона до контакт-центру за номером 067-33-38-104 і повідомити оператору номер особового рахунку та останню суму оплати або номер лічильника.
Оператори самі зареєструють кабінет, а споживач в СМС отримає логін та пароль до нього, а також посилання, за яким потрібно перейти для активації профілю.